تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

novinmarketing Offline
#1 ارسال شده : 1396/09/01 12:11:26 ق.ظ
novinmarketing

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 316
مکان: تهران


احتمالا سوالات زیادی در مورد قایق‌ بادی در ذهن‌تان هست، اصلا نگران نباشید چون تنها نیستید، خیلی‌های دیگر هم مثل شما همین سوال‌ها را دارند و بنابراین در این مقاله سوالاتی که معمولا در مورد قایق‌های بادی پرسیده می‌شود را به همراه جواب‌هایشان جمع‌آوری کرده‌ایم. درصورتی که جواب سوال خود را پیدا نکردید، می توانید با ما تماس بگیرید تا پاسخگوی شما باشیم.
چرا قایق‌های بادی؟
به قطعیت می توان گفت که بیشترین سوالی که پرسیده می‌شود، همین است. صادقانه نمی‌توان جواب قاطعی به این سوال داد چون همه افراد باهم متفاوتند و هرکس دلیل خود را برای انتخاب‌هایش دارد. اصلی‌ترین فاکتورهایی که منجر به تصمیم‌گیری برای خرید یک قایق بادی می‌شود عبارتند از: هزینه، جابه‌جایی و حمل آسان، اندازه کوچک، سازگاری و کم‌جایی
آیا قایق‌های بادی اصلا بدرد می‌خورند؟
جواب «بله» است. قایق‌های بادی انواع مختلفی دارند که به درد شرایط و فعالیت‌های مختلف می‌خورند. بنابراین باید قایق بادی را انتخاب کنید که متناسب با نیازها و بودجه شما باشد.
آیا می‌توان به قایق‌های بادی اطمینان کرد؟
جواب این سوال به تولیدکننده بستگی دارد. مواد مصرفی و نوع ساخت قایق بادی، تاثیر زیادی بر قابل اطمینان بودن آن دارد. قطعا نمی‌توانید انتظار داشته باشید که یک قایق ارزان PVC، همان کیفیت قایق Hypalon RIB را داشته باشد. توجه به محدودیت‌های قایق بادی بسیار مهم است.
قیمت قایق بادی نیز یکی از عوامل تعیین‌کننده است. به طور کلی قایق‌های گران‌تر، کیفیت بالاتری دارند و در موقعیت‌های بیشتری می‌توان از آنها استفاده کرد. قایق‌های گران‌تر از مواد بهتر و با تکنیک‌های ساخت باکیفیت‌تری تولید می‌شوند. بنابراین باید بودجه خود را مشخص کنید و متناسب با آن بهترین مدل ممکن را خریداری کنید. با این حال، به طور کل قایق‌های بادی ایمن و قابل اطمینان هستند، اما مدل‌های ارزان‌تر، تنوع کمتری دارند.
آیا قایق‌های بادی را باید ثبت کرد؟
این موضوع در کشورها و حتی استان‌های مختلف متفاوت است. معمولا باید قایق‌های بادی را ثبت کرد، با این حال باید از مقامات محلی خود سوال کنید.
آیا استفاده از این قایق‌ها در آب ایمن است؟
بله. از قایق‌های بادی مدل‌های RIB/RHIB، packraft و kayak (بعضی مدل‌ها) می‌توان حتی در دریا و اقیانوس نیز استفاده کرد. بیشترین قایقی که احتمالا در دریا دیده‌اید، مدل RIB است. این قایق بادی بسیار ایمن بوده و حتی گاهی ارتش و اورژانس هم از این قایق‌ها استفاده می‌کنند.
آیا با قایق بادی می‌توان ماهی‌گیری کرد؟
بله، البته که می‌توانید. اکثر ماهیگیران از قایق‌های بادی استفاده می‌کنند چون سبک و قابل حمل است. از قایق‌های مخصوص ماهیگیری می‌توان پونتون‌ها و دینگی‌ها را نام برد. حتی می توانید از تیوپ‌های بادی مخصوص ماهیگیری نیز استفاده کنید.
وزن این قایق‌های بادی چقدر است؟
این موضوع هم بستگی به نوع قایقی که انتخاب می‌کنید دارد. مثلا می‌توانید یک packraft با وزن ۲/۲ kg بگیرید. مدل‌های سبک‌تر نیز موجود است. سنگین‌ترین قایق‌های بادی موجود در بازار RIB یا RHIB هستند که بیش از ۱۰۰ کیلو وزن دارند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.255 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت